Повернення та обмін товару

У нас діє 14-денна політика повернення - це означає, що у вас є 14 днів після отримання товару, щоб подати запит на повернення.

Щоб отримати право на повернення, товар має бути в тому самому стані, в якому ви його отримали, не ношений і не використаний, з бирками і в оригінальній упаковці. Вам також знадобиться чек або підтвердження покупки.

Щоб зробити повернення, ви можете зв'язатися з нами за адресою support@pikos.com або заповніть форму нижче на цій сторінці.

Зверніть увагу, що повернення потрібно відправляти на наступну адресу:

ТК "Нова пошта", м.Київ, відділення №37. Одержувач: Дзиндра Анатолій Добромирович, +38 (097) 249-04-67

Якщо ваше повернення буде прийнято, ми надішлемо вам етикетку для зворотної доставки, а також інструкції про те, як і куди відправити посилку. Товари, відправлені нам без попереднього запиту на повернення, не будуть прийняті.

Ви завжди можете зв'язатися з нами з будь-якого питання про повернення за адресою support@pikos.com.

Обмін товару

Найшвидший спосіб гарантувати, що ви отримаєте те, що хочете, - це повернути товар, а після того, як повернення буде прийнято, зробити окрему покупку для нового товару.

Ви маєте право скасувати або повернути замовлення протягом 14 днів з будь-якої причини і без пояснення причин. Як зазначено вище, товар має бути в тому самому стані, в якому ви його отримали, не ношений і не використаний, з бирками і в оригінальній упаковці. Вам також знадобиться чек або підтвердження покупки.

Повернення коштів

Ми повідомимо вам, щойно отримаємо і перевіримо ваше повернення, і дамо вам знати, чи було схвалено відшкодування чи ні. Якщо відшкодування буде схвалено, ви отримаєте автоматичне відшкодування на початковий спосіб оплати протягом 10 робочих днів.

Будь ласка, пам'ятайте, що ваш банк або компанія, що обслуговує кредитну картку, також може витратити певний час на обробку та надсилання відшкодування.

Якщо з моменту схвалення вашого повернення минуло понад 15 робочих днів, будь ласка, зв'яжіться з нами за адресою support@pikos.com.

Пошкодження і проблеми

Будь ласка, перевірте своє замовлення під час отримання та негайно зв'яжіться з нами, якщо товар несправний, пошкоджений або якщо ви отримали не той товар, щоб ми могли оцінити проблему та виправити її.

Товари, що не підлягають поверненню

На жаль, ми не приймаємо повернення на товари, що продаються на розпродажі, та подарункові карти. Будь ласка, зв'яжіться з нами за адресою support@pikos.com, або іншим зручним способом, зазначеним на сторінці "Контакти", якщо у вас є питання або сумніви щодо вашого конкретного товару.